Empayer Hatiku

Friday, September 01, 2006

Nokia

Hari ini aku beli talipon bimbit nokia6280 buat aku dan satu lagi buat suami sebagai hadiah ulangtahun perkahwinan ke 11 . Aku lampirkan juga sebuah kad ucapan "I cant imagine loving someone else besides u". Betapa besarnya cinta yg ada dlm diriku terhadap dia yg bergelar suami. Dapatkah dia menghargai cintaku sebagaimana aku?. Adakah cintanya sekuat cintaku? Hanya Allah yg tahu.
Dan hari ini juga, fikiran ku melayang pada tahun lepas. Pada tarikh inilah aku mula mengetahui ttg kecurangannya. Pada hari ini lah dia akhirnya membuat pengakuan. Aku masih ingat, kami berbual dlm gelap di dlm bilik tidur. Aku menyoalnya satu persatu dgn hati yg penuh kelukaan. Tidak akan pernah aku lupakan detik itu sampai bila2. Tatkala itu sakit didadaku bak ditusuk sembilu. Sembilu kasih....
posted by Nona at 10:46 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home