Empayer Hatiku

Monday, May 15, 2006

Angry man

Dah lama tak nampak hubby marah mcm smalam. Kecut jugak perut aku bila dia mula lempar bag dan laci tarik. Dia marah sgt kat aku yg suka fikir yg bukan2 dan suka suspek gerak gerinya. Aku gamam dan rasa bersalah bertanyakan hal yg tidak perlu. Entahlah aku pun tak tau. Kadang2 kepala ini seperti disuruh2 utk
bertanyakan yg bukan2. Terkadang aku kalah melawan gangguan dlm diri. Aku rasa aku blum betul2 pulih. Masih perlukan rawatan lagi utk buang smua gangguan dlm badan. Kalau tak benda nie asyik ganggu otak fikiranku menjadi berserabut. Hari2 aku berdoa agar diluputkan gangguan yg hinggap kat diriku. Kalau tidak ia akan menggangu kehidupan harian ku. Gangguan ini akan membuat aku runsing, bercelaru dan memecah belah kan hubungan aku dgn suami. Aku harap agar suami aku boleh mengerti yg aku tidak pernah berniat nak carik gaduh. Cuma kadang aku gagal lawan bisikan syaitan yg ingin melihat anak Adam bercakaran. Ya Tuhan tolonglah hamba mu ini. Berikan aku kekuatan dalaman dan luaran, agar aku berjaya melawan bisikan syaitan. Berilah aku kehidupan yg aman dan damai bersama suami tercinta.
posted by Nona at 8:35 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home