Empayer Hatiku

Tuesday, January 17, 2006

Rawatan 2


....Suami akhirnya bersetuju utk bertemu dgn ustaz. Tapi beliau tidak mahu dikata terkena sihir. Aku beralah, mengatakan yg sakitnya aku. Aku yg ada gangguan, sebab itu bila kami bergaduh aku seperti disuruh2 utk mengambil pisau dan bunuh diri. Tahap kekuatan aku dlm melawan gangguan semakin menipis. Semoga ada ruang utk aku sembuh selepas rawatan ini.

Ustaz hanya bercakap2 dgn nya, sambil menyuruh aku ketepi. Mungkin jika aku tidak ada disisi suamiku boleh bercakap dgn selesa. Whatever....asalkan ustaz dapat menyembuhkan penyakitnya. Asalkan suamiku dapat melupakan betina itu.

Lama juga mereka berbual2. Mungkin ustaz cuba menasihatinya. Mungkin Ustaz suruh dia berubah. Mungkin Ustaz suruh dia menjaga aku yg sakit. Mungkin...mungkin...dan beribu kemungkinan....
posted by Nona at 5:52 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home