Empayer Hatiku

Friday, January 06, 2006

Perasaanku


Entah kenapa hati ini terlalu sayang kat hubby .Perasaan sayang ini tak pernah luntur sejak 12 tahun lalu. Payah utk aku ucapkan perpisahan sekiranya antara kita mmg tidak ada jodoh lagi. Dia tidak setampan atau sekaya mana tapi entah kenapa aku masih mahu sehidup semati dgn nya. Aku masih sanggup bersabar dgn karenahnya. Masih mahu memaafkannya. Masih mengharapkan perubahan darinya. Tapi sampai bila aku boleh bertahan. Hati wanita selembut sutera, mudah tersentuh dan terasa hati. Aku telah cuba sedaya upaya utk menjadi wanita yg kuat dan tabah. Namun aku selalu gagal, aku menjadi lemah dan tidak berdaya lalu tangisan adalah satu2nya temanku yg sentiasa menemaniku pada waktu aku dlm kedukaan.

Malam ini aku bersolat hajat. Ku mohon Allah akan pulihkan rumahtanggaku yg dlm kebinggungan. Ku mohon Allah berikan kami jalan. Moga diberi petunjuk pada suamiku supaya dapat kembali kepangkal jalan. Jadikanlah suamiku seorang suami yg jujur dan berhemah. Semoga tanggisan dan rayuan ku dikeheningan malam akan kedengaran oleh yg Maha Esa.

Walau kami selalu bertelagah, namun kasih sayang kami masih mendalam. He still treat me very well. Aku masih dlm hangat pelukannya pada setiap malam. Aku masih diberi kucupan sebelum terlena. Terkadang aku tak pasti apakah perasaan yg hadir antara aku dan dia. Marah, geram but at the same time teramat sayang . Setiap malam kami berpelukan bagai tidak ada siapa yg dapat memisahkan kami. Namun keyakinanku pada rumahtangga ini masih tipis. Aku pasrah......
posted by Nona at 8:31 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home