Empayer Hatiku

Tuesday, July 04, 2006

Kau milikku

Hampir setiap malam aku mimpi yg bukan2. Dan hampir setiap malam bila aku baru nak melelapkan mata, aku seperti dikejutkan oleh sesuatu. Terkadang aku juga seperti mendengar orang memanggil namaku. Aku pernah terbaca buku Amran Kasimin, ini smua ada tanda2 orang yg terkena sihir. Aku pasti sihir pemisah yg dilemparkan pada aku dan suami masih ada. Namun aku tidak mahu gentar. Aku percaya Allah sentiasa ada bersama orang2 yg teraniaya. Setiap malam selepas solat maghrib aku akan baca Yassin sambil berniat di setiap 7 mubin. Niat supaya kembalikan hati si penghantar sihir ke jalan yg diredhai Allah. Smoga Allah akan buka pintu hati mereka utk jauhkan dari perbuatan syirik. Smoga satu hari mereka ini akan lemas dgn dosa2 yg telah mereka lakukan. Jika jodoh kami panjang, tiada siapa yg dapat memisahkan kami. Sejahat mana suamiku, aku tetap inginkan dia menjadi suamiku dunia dan akhirat.
posted by Nona at 10:29 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home