Empayer Hatiku

Monday, June 26, 2006

Fitnah semata

Aku cuba hubungi nombor2 yg diberi suamiku yg appear on tt bitch hp. All those numbers belongs to chinese staff. Tak mustahil smua ini adalah rekaan semata dari betina itu. Tapi suamiku seboleh2nya mempertahankan yg betina itu juga tidak berbohong. Suamiku slalu berfikiran yg aku sudah gemparkan cerita ttg kecurangannya pada smua office mate aku. Giler ke? Knapa harus aku menyebarkan keaiban seorang lelaki yg masih menjadi suamiku? Tidakkah itu hanya akan memalukan aku sendiri. Sudah pasti orang akan katakan yg aku nie tak pandai jaga suami sehingga terjadinya kecurangan. Aku rasa aku masih waras utk membezakan antara baik dan buruk.
B'mana mungkin harus aku membiarkan orang lain terus terusan memfitnah/memburukkan diri ini. Aku harus carik jalan membersihkan namaku yg telah busuk. Aku cuba mencari data si penghantar sms yg slalu berikan aku informasi2 ttg suamiku. Namun apa yg aku dapat adalah nombor itu menggunakan pre-paid card. Sungguh bijak mereka memainkan peranan. Dah ku duga, no itu adalah dari pre-paid card. Kerana itu setiap kali aku membuat panggilan, tak pernah dijawab. Kiranya no itu hanya itu menghantar sms berbaur fitnah atau sengaja utk melagakan aku suami isteri.
Aku ada memikirkan utk buat polis report. Tapi apa yg aku tau, polis tidak akan memberikan keterangan si pemegang hp itu. Polis hanya boleh bertindak dgn memberi warning agar orang itu berhenti dari mengganggu. Itu saja. Apa yg aku inginkan ialah mengetuhui siapakah dalang di sebalik smua ini.
posted by Nona at 12:23 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home