Empayer Hatiku

Saturday, May 27, 2006

SMS

Ada orang hantar sms beri no hp pompuan yg ada affair dgn suami ku dulu. Dari mana atau siapa gerangan orang yg sengaja nak melaga-lagakan aku, wallahualam bisawab. Tapi aku seperti merasakan yg ada kemungkinan suamiku masih lagi berhubungan dgn dia lagi.

Pulang dari rumah kakak ku, aku buka surat talipon yg ada tertera smua no2 talipon yg didail oleh hp suamiku. Pada akhir bulan april dan awal may ada no talipon yg sama seperti yg diberi oleh pengirim sms misteri itu. Ada juga no talipon yg baru bagi aku. Suamiku buat panggilan talipon yg separuh dari nya memakan masa selama 1/2 jam lamanya. Adakah pompuan jalang itu sudah tukar no talipon atau suamiku ada kenalan baru? Ya Tuhan berikan lah aku kesabaran.

Aku terduduk dikatil ku. Sedih hampa hiba smua ini ada pada ku. Knapa suamiku masih blum berubah? knapa suamiku masih ingin bermain kayu 3 sedangkan kami menghadapi masaalah keewangan? Mampukah dia menyimpan pompuan sedangkan duit makannya pun kadang tak mencukupi. Ya Tuhan berikanlah aku kekuatan.
posted by Nona at 8:37 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home