Empayer Hatiku

Thursday, January 03, 2008

2 tahun

Tak sangka sudah genap 2 tahun aku menulis isi hatiku di blog ini. Bila baca & renung balik kata2 yg dituliskan, perasaan menjadi tersentuh lalu mulalah mengalir butir2 permata dipipi yg gebu ini. Inilah kehidupan, ada susah, ada senang.
Walau susah dan senang datang bersilih ganti, namun tahun ini aku dapat rasakan ada sinar bahagia yg mengelilingi diriku. Aku harus bersyukur kehadrat Illahi, jiwaku semakin tenang hari demi hari. Ya Allah aku panjatkan kesyukuran padaMu yg sentiasa memberi bantuan pada insan yg lemah sepertiku. Smoga Allah memberikan aku ketetapan iman dlm susah, dlm senang....Amin.

Hidup di dunia ini laksana mengharungi samudera yang sentiasa bergelombang. Kesanggupan menempoh gelombang itulah dikatakan perjuangan hidup.
posted by Nona at 1:19 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home