Empayer Hatiku

Wednesday, November 28, 2007

Hari Lahir

Bertambah setahun lagi umur suamiku hari ini. Kami ambil cuti 1/2 hari utk luangkan masa bersama menonton wayang & makan malam. Tiada hadiah yg mahal yg dapat aku berikan seperti tahun2 lepas. Aku pun sampai dah tak tau hadiah apa yg harus aku beli. Anyway, tahun ni aku hadiahkan DVD Scorpions yang aku tau dia ingin miliki. Apa pun, the tots that counts.

Tapi tahun ini aku tidak lampirkan kad ucapan. Itulah kelainannya. Dia slalu lupa nak belikan kad ucapan utk ku, jadi tahun ni aku sengaja buat begitu biar dia rasakan kekurangannya. Namun aku tau, lelaki slalunya tiada perasaan. Tidak se sensitif seperti kita kaum wanita. Akan ku nantikan hadiah hari lahir ku tahun hadapan......
posted by Nona at 11:30 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home