Empayer Hatiku

Wednesday, May 16, 2007

Ibu oh ibu

"wahai tuhan ku tak layak kesyurgamu ...namun tak pula aku sanggup keNerakamu....kami lah hamba yang mengharap belas darimu ..."ya allah jadikan lah kami hamba2 mu yang bertaqwa..ampunkan dosa2 kami , kedua ibubapa kami .dosa semua umat2 islam yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia"

Prasaan rindu datang mengamit memori silam bersama arwah ibu. Aku terlalu rindu pada kemesraan padanya dulu. Walau dah besar panjang, malah selepas menjadi isteri orang pun aku masih peluk cium dan tidur bersama ibu. Tiada kasih syg yg dapat menandingi kasih ibu. Ketika kehilangannya dulu, aku seperti org kehilangan akal. Payah utk lelapkan mata, tak selera makan, mentelah lagi ketika itu aku masih dlm pantang melahirkan anak yg pertama. Tidak dpt aku jelaskan dari kata2 betapa berdukanya aku kehilangan insan yg teramat aku sayangi yg bergelar MAK.
posted by Nona at 9:07 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home