Empayer Hatiku

Sunday, December 10, 2006

Weekend

Semalam aku dan kesemua kakakku bersama anak2 kami ke VIVO CITY. Kakak blanja kami makan dan anak2 kami smua dibeli mainan mengikut kehendak masing2. Wah kami shopping sakan. Bestnya! Aku pun tumpang beli Monopoly. Boleh jugak main game bersama suami dan anak2 ku bila hari Ahad. Bila kami kluar ramai2 rasa meriah sgt. Terasa eratnya hubungan kekeluargaan kami adik bradik. Kami pulang dgn kaki yg letih tapi dgn hati yg bahagia....
Malamnya pula aku dan suami nonton midnight cerita - DEJAVU. Setelah 2 hari kami tak byk berbual, aku jadi tak berapa mesra seperti slalu. Mungkin kerana hati ini masih terguris. Tapi aku tak sepatutnya menyimpan marahku. Ini akan memburukkan hubungan kami. Itulah yg payah utk aku ubah. Memendam prasaan adalah sifat burukku. Bila dah mula pendam prasaan, maka dtglah prasaan yg bukan2. Mulalah mengimbau peristiwa2 silam. Kmudian akan mengalirlah air mata jernih bagai air hujan.
posted by Nona at 11:57 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home