Empayer Hatiku

Wednesday, February 01, 2006

Petunjuk dari Allah


Allah beri petunjuk. Makcik sebelah suamiku ternampak mereka berdua di tempat kerja wanita no 3 itu. Sah betul lah perempuan itu seperti diperkatakan makciknya sebelum ini. Ya Allah hancur luluh hati ini apalagi cerita ini disampaikan oleh anakku yg sulung sendiri. Malunya Ya Allah. Mana pergi perasaan malu suamiku? Patutlah dia kluar kerja awal semalam. Setiap kali dia kluar kerja awal aku dapat rasakan yg dia berjumpa wanita itu. Hati naluri seorang isteri tidak boleh dibohongi. Ya Allah kau maha berkuasa atas setiap sesuatu Ya Allah.

Suamiku hipokrit! Haruskah aku ke mahkamah? Harus kah aku ? Dia sengaja nak kasi aku mati cepat agaknya!

Ya Allah berikanlah aku jalan. Berikanlah aku petunjuk .......
posted by Nona at 6:11 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home