Empayer Hatiku

Saturday, March 11, 2006

Help

Apa yg membahagiakan adalah, smua anggota kluarga suamiku baik dan prihatin terhadap aku. Aku punya seorang kawan yg mempunyai masaalah dgn bekas suaminya, namun smua anggota kluarga tidak mengendahkannya walhal mereka tau siapa yg salah. Tapi bagi diriku, mereka smua mengambil berat ttg permasalahan kami. Mereka byk menasihati dan memberi dorongan . Ramai yg membantu. Kata2 semangat sudah cukup buat aku lebih kuat dan tabah. Begitu juga dgn kluargaku, mereka smua berpendapat agar perceraian adalah jalan terakhir utk kami. Sedaya mungkin mereka menasihati agar aku byk bersabar dan meminta aku perbaiki apa yg kurang. Jgn salahkan suami semata, kerana pada mereka suamiku juga tidak menginginkan perkara sebegini berlaku. Jelas kelihatan ada anasir2 buruk antara kami.
posted by Nona at 9:15 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home