Empayer Hatiku

Thursday, April 24, 2008

Pindah office

Minggu ini aku sibuk mengemas barang2 utk berpindah ke office baru. Bahgia sgt kerana tempat baru berdekatan dgn rumah ku. Syukur, dapat juga aku jimat masa & tambang bas. Smoga segalanya berjalan lancar.
Sedih juga kerana office lama byk meninggalkan kenangan pahit & manis. Yang pahit skali adalah kejadian di tingkat 2 dimana aku berteriak & bertekak dgn suami menerusi hp, minta dia melepaskan aku . Di ketika itu aku sudah tidak tahan lagi dgn karenah2 buruknya terhadap aku yg bergelar isteri. Itulah saat2 yg paling getir yg pernah aku lalui bersama suami setelah 10 thn bersama.
Syukur juga bila mendapat tau yg kami akan berpindah ke office baru. Sekurang2nya dapat juga aku melupakan tempat2 yg slalu membuat aku mengimbau kenangan lalu. Aku tidak mau luka lama berdarah kembali. Smoga tiada kejadian yg buruk kan menimpa diriku lagi....InsyaAllah.
posted by Nona at 12:30 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home