Empayer Hatiku

Tuesday, March 31, 2009

Hilang 7 teman

Sedih, 7 teman sekerjaku dibuang kerja. Hari ini hari yg terakhir mereka berkerja. Tidah dpt aku bayangkan jika aku berada ditempat mereka. Walau dpt wang ditangan, kerja utk hari2 mendatang belum tentu dapat. Tika & saat ini, ramai yg dibuang kerja, ramai yg menggangur. Hari2 aku berdoa agar Allah murahkan rezeki & semoga aku tidak akan diberhentikan.

Aku telah berkerja selama hampir 20 tahun. Tidak mungkin aku akan dpt gaji yg sama jika aku berkerja ditempat lain. Walau keadaan stress giler, aku tetap harus sabar & harus lakukan yg terbaik . Dengan wang gaji inilah aku dpt menikmati kehidupan yg selesa. Semoga Allah berikan aku kekuatan demi masa depan aku & keluarga.

Buat teman2 yg hilang pekerjaan, aku ucapkan yg terbaik utk mereka. Pengalama pahit manis kan sentiasa bersemadi .....
posted by Nona at 12:51 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home